עידן עמדי קיסריה / מפכ"ל המשטרה המיועד: מפקד מג"ב קובי שבתאי מפרדס חנה-כרכור ... / זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה.

עידן עמדי קיסריה / מפכ"ל המשטרה המיועד: מפקד מג"ב קובי שבתאי מפרדס חנה-כרכור ... / זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה.. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו.

כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי.

בניית נוכחות אינטרנטית לאמנים - Lavie.Inc - עידן עמדי
בניית נוכחות אינטרנטית לאמנים - Lavie.Inc - עידן עמדי from www.ortal-lavie.com
גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור.

להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו.

להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי.

גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור.

מושיקו מור - לוח הופעות 2021 והזמנת כרטיסים | מבלים
מושיקו מור - לוח הופעות 2021 והזמנת כרטיסים | מבלים from www.mevalim.co.il
זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור.

כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי.

במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה.

זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו.

‫עידן עמדי - אלייך‬‎ - YouTube
‫עידן עמדי - אלייך‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה.

כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי.

זמן קצר לפניו הוציא עמדי סינגל נוסף, אלייך, שזכה גם הוא להצלחה. להאזנה לשידור חי ולתוכניות המוקלטות של קרן נויבך, קלמן ליברמן ואחרים, היכנסו עכשיו. באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי. גם שיר זה זכה להצלחה, והגיע לראש מצעדי הפזמונים. במאי 2011 הוציא את השיר רץ אל האור.

באותו החודש, פורסמה גרסת כיסוי של שבת לשיר אני ואתה של אריק איינשטיין, אותה ביצע לצד אמני ארומה מיוזיק עידן עמדי, יובל דיין, לירן דנינו, גיא ויהל, עדן אלנה, ספיר סבן ואודיה אזולאי עידן עמדי. כאן ב עם עדכונים מהשטח, תחקירים, פרשנויות וכל מה שעל סדר היום הישראלי.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama